17 Haziran 2013 Pazartesi

Mavi Jeans: Marka İncelemesi

Yaz sezonuna merhaba dediğimiz şu günlerde sokaklar mevsimin canlılığını taşıyor. Herkes kendi stil ve zevkine göre bir renge bürüyor kendini. Tasarımları ve canlılıklarıyla dikkat çeken kıyafetlerin popülaritesini, her zaman olduğu gibi şimdi de koruduğunu belirtmekte fayda var.


Bu yazımızda, Türkiye’de kalite ve modanın öncü firmaları dediğimizde aklımıza gelen ender şirketlerden biri olan Mavi Jeans‘i inceliyoruz.


1991′de İstanbul’da bir aile şirketi olarak kurulan Mavi 1996’da pazar lideri oldu. Daha sonra ABD, Kanada ve Almanya pazarına giren şirketin başarısı takdire değerdi. Nitekim 1999 yılında MTV DJleri ve Hollywood starlarının Mavi giymesi bu başarının ufak somut örneklerinden biriydi.


2004′te Cosmogirl okuyucuları tarafından ABD’nin en seksi jean markası seçilen Mavi, bu yıl İstanbul t-shirtleri projesini başlattı. Unutmadan 2002′de Maroon5′in This Love adlı parçasının da Mavi’nin reklam filmiyle tanıtıldığını belirtelim. Sosyal sorumluluk projelerinde ve dünyaca ünlü dergilerin sayfalarında övgü dolu mesajlarla yer alan firma, yakın zamanda hepimizin bildiği üzere yeni reklam yüzü olarak dünyaca ünlü model Adriana Lima ile anlaştı. 2012 yılında Time Dergisi, Mavi’ yi dünyaya örnek göstererek kendi deyimleriyle “çok olduklarını” kanıtlamış oldu.


Birbirinden güzel mavi ürünleri, başarılarının rastlantı değil, büyük bir çalışmanın ve eşsiz bir zevkin ürünü olduğunu kanıtlıyor bize.



Mavi Jeans: Marka İncelemesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder