28 Şubat 2013 Perşembe

Behzat Ç Seni Kalbime Gömdüm Filmini İzle

Filmin Konusu: Herkesin her hafta sabırsızlıkla takip ettiği bir Ankara polisiyesi olan Behzat Ç dizisi televizyon ekranların da gösterdiği büyük başarıyı yeni çekilen Behzat Ç Seni Kalbime Gömdüm Full izle filmi ile de gösteriyor. Argo kelimeleri ile insanların gönlünü fetih eden Behzat Ç izle tam bir Ankara polisini aratmamaktadır. Sivil bir polis olan Behzat cinayet masasından sorumlu baş komiserdir. Yanındaki adamları ise Akbaba, Hayalet ve Harun yine tam kadro olarak bu sinema filminde rol alıyorlar. Stat televizyon kanalının en çok hit getiren dizilerinden biri olan Behzat Ç çok ilgi gördüğünden dolayı bir de sinema filmi çekilmiştir. Yönetmenliğini Serdar Akar’ın üstlendiği Behzat Ç Seni Kalbime Gömdüm Hd izle filmi İmdb den 7,5 gibi büyük bir puan almayı başarmıştır. Oyuncu kadrosunun değişmemesi de filme çok ayrı bir hava katmıştır. Sinemalara girdiğinden beri büyük bir ilgi görmüştür. Behzat Ç Seni Kalbime Gömdüm filmini sitemizden izleyebilirsiniz.




Behzat Ç Seni Kalbime Gömdüm Filmini İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder